maanantaina, tammikuuta 18, 2010

Kauan odotettu Glitterin tilaus...


...saapui tänään!


Ihanaisen näköisiä papereita ja
leimasimet !
Kaiketi se on niin että
kun jotakin odotat niin sen tulo kestää!
Ei tämän tilauksen kestossa nyt aivan
pitkään mennyt...
sattui vain viikonloppu
kumpaankin päähän!
Loppujenlopuksi normaali 5pv meni!!!

Nyt odottelen The Greeting Farmin tilausta
josta tilasin ensimmäistä kertaa!
Jos jollakin on kokemusta niin
voisiko kertoa kauan menee tilauksessa
kun saapuu kotia?


Ps: Farmareilla käy visa elektron...


3 kommenttia:

Pöydän kulmalla näpertelijä kirjoitti...

Farmarit tulevat pääsääntöisesti kuudessa arkipäivässä, maksimissaan on mennyt kaksi viikkoa.

Marge kirjoitti...

Kiitos tiedosta =), juuri itsekin tilasin glitteristä ja päätin et nyt ei vähään aikaan mitään.....no se ei oo kestänyt ja nyt varmaan tarvii mennä tuonne farmarienkin sivuille mutta jos vaikka nyt sattuis käymään sillai ettei haluiskaan tilata mitään....;O)

Kirsi kirjoitti...

Kivoja ostoksia olet tehnyt =) Nuo nallet ovat kyllä ihania! <3

Kyselit mitä mieltä olen copiceista. No itse ainakin tykkään tosi paljon niistä, mutta sehän on maku kysymys millä tykkää värittää. Itse olen henk.koht kokenut ne paremmaksi kun promarkerit mutta tämäkin on niin yksilöllistä kuka mistäkin tykkää. Jos harkitset niiden ostoa niin kokeile vaikka että ostat muutaman esim.ruskean sävyn ja kokeilet niillä värittämistä esim.jotain eläimiä. Ja sit jos tuntuu omalta niin hankit lisää. Itse käytän yleensä kahta tai kolmea värin eri sävyä värittäessäni jotain... Itse olen kaikki tussini tosiaan hankkinut pikkuhiljaa ja yksitellen. Näin olen saanut vain niitä värejä joita olen halunnut/tarvinnut eikä ole sellaisia ns. "hukka"tusseja. Ja näilläkin värittämisessä paperi on kaiken A ja O. Itse olen käyttänyt Cansonin Illustranionia ja olen sen kokenut tosi hyväksi. Kerrohan mihin lopputulokseen pääset sitten jos/kun hankit näitä =) Ja kysy ihmeessä lisää jos tulee jotain mieleen, koitan kyllä mielelläni auttaa...