tiistaina, huhtikuuta 05, 2011

Ostoksia

Kauan odotetut perhos stanssi
sekä minulle uutuutena kukkastanssit
ja mitä tilaus olisi ilman magnoliaa =)


Perhos stanssit löysin
Joanna Sheeniltä, tässä suora linkki perhosiin


Miten työ stanssaatte nuo perhoset?

Mie stanssasin niin että "terät" oli ylöspäin
ja paperi päällä mutta
paperi jäi kiinni stanssiin...
Joudun myös kelaamaan stanssia cuttiksessa
muutaman kerran
ennenkuin leikaa paperin
ja stanssi pitkittäin!

Nyt vain pitäisi alkaa lukemaan
lääkehoidon tenttiin ja laskuihin...


7 kommenttia:

Maisku kirjoitti...

Mistä sie nuo perhosstanssit löysit???? Joka paikasta tuntuu olevan lopussa... :/

Tiina kirjoitti...

stanssaan itse samoin päin, mutta laitan stanssin alle vielä ohuen kartongin. Minulla kun oli ongelmana että stanssi ei leikannut kunnolla irti kuvioita. Nyt toimii :)

Lissu kirjoitti...

Ihanat ostokset! Minä tilasin myös näitä perhosstansseja Paperellasta :)

Satu K kirjoitti...

Ainakin Sinisiivestä saa tilattua sellaisia pehmikettä, mikä sopii just näihin: ei stanssatessa jää kiinni.

Satu K kirjoitti...

http://www.sinisiipi.fi/index.php?productID=2933

bissecat kirjoitti...

Heissan tänään tuli miukii paketti .Olen jo monta perhosta stanssannu ja kiinni jää .
Paljon usseemmin suoap vippuu väentee.
Ja jotkut paperit hajoo kun yrittää irrotta oon tehnny nyt ylös ja alaspäin sivuttain ja kokeillu eri "asentoja".Tässä siis askarrellaan..
Ihanii uusii Promarkkereita pakko kokeilla vaik pitäs muutakin tehdä..

maiju kirjoitti...

Kirjoittelin viime kuussa tästä aiheesta ja annoin jotain vinkkejä leikkaamiseen blogissani. Oli ennen sitä mun perhosstanssi postausta.
Kokeilin muuten juuri noita kukkastansseja.