lauantaina, heinäkuuta 16, 2011

Onkos tullut joulu nyt kesän keskelle...


ja laiteetaankos kortin nyt jo esille...

En ole minään vuonna tehnyt joulukortteja
aiempaa kuin nyt,
mutta
mitä muut edellä sitä minä perässä!

Korttikuvat ovat paperellasta,
ovat ihania, vanhahtavia, tykkään!





Lumihiutaleet olen leikannut
MS leikkureilla ison ja pienen
jotka olen ostanut KellariKlemmarista


Tässä käyttämiäni lumia,
tuota putkiloia olen käyttänyt reunoissa,
ja purkeissa olevaa lunta hiutaleissa.
SnowTex on kuivempaa kuin Glitter Snow
mutta mummatkin yhtä hyviä kuivattuaan.
Isommissa hiutaleissa on lumen päälle laitettu
Diamond Dustia


Lumet olen ostanut,
Glitter Potista sekä paperellasta ja paperinauhasta



4 kommenttia:

Anitta kirjoitti...

Oi joi joi oi, Niin kaunis kortti. On ihana saada tuollainen kortti. Joku huokaa ensi jouluna varmasti 8)

Erja kirjoitti...

Mullakin on tuollainen lumikirjoiustuubi kimaltavana ja olen tykännyt siitä kovasti! Kortissasi on erityisen tyylikästä tuo rytmi, joka tulee taustapaperien ja kuvan vastakkaisista vinosuunnista! Hyvin ja taidolla tehty.

Puuhis kirjoitti...

Oih miten ihania joulukortteja sinulla on parissa postauksessa. Nuo lumihiutaleet ovat aivan mahtavia.

Pöydän kulmalla näpertelijä kirjoitti...

Ihana kortti ja kiitos tehosteainevinkeistä!