sunnuntaina, elokuuta 28, 2011

Kortteilua kortteilua...


ah, miten ihana viikonloppu takana!
Kortteilu on ollut hiukan jumissa
mutta nyt onkin senkin edestä
kortteja syntynyt!
Leimasinkuvia tulee joka ilta väritettyä
mutta odottavat vain aina jonkin aikaa
kortiksi pääsyä...

Mie se vain olen sen verran hassu että
leimailen kuvan ja väritän
jonka jälkeen valitsen paperit,
miten sinä teet?


Kortti on auki oikeasta yläkulmasta,
johon olen sujauttanut tagit naruilla kiinni.



Leimasinkuva väritetty ProMarkereilla
mutta nyt herää mielenkiinto kuivapastilleihin...




5 kommenttia:

Hilkka kirjoitti...

Oi miten onkin söpönen kortti:)
Ihan naurattaa kun en osaa värittää leimakuvia mitenkään etukäteen pinoon:( Siis aina valitsen samalla paperit kuin kuvan värinkin...sillä minulla aina kestää kaikki:)))

Anitta kirjoitti...

Ihania Magnolia kortteja taas täällä. Tuo alempi ruskea on ertyisesti minun mieleen. 8)

Anski kirjoitti...

Kerrassaan nätti kortti! Ihanat värit, pitsit ja kukat!

Erja kirjoitti...

Täydellinen kokonaisuus: värit, sommitelma, valot ja varjot, ihanan isot kukat! Tätä on kiva katsoa ihan ajan kanssa rauhassa. :-)

Toukoleeni kirjoitti...

Kaunis kortti. Mä kerään useampia korttipohjia ja papereita kuvien kaveriksi, sitten värittelen niitä . Siitä on hyvä jatkaa kortin tekoa =).